.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که بزرگترین کمپ ساحلی در رامسر ساخته می شود، گفت: باید کمپ ساحلی را در منطقه پیگیری کنیم. بزرگترین کمپ ساحلی در رامسر احداث می شود
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان این که بزرگترین کمپ ساحلی در رامسر ساخته می شود، گفت: باید کمپ ساحلی را در منطقه پیگیری کنیم.(ادامه)
کُشتی ایران به کدام سو می رود؛ انتخاب ذلیلانه !(يادداشت)
(ادامه)
کمیل قاسمی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران مدرس اتحادیه جهانی کشتی شد. کمیل قاسمی مدرس اتحادیه جهانی کشتی شد
کمیل قاسمی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران مدرس اتحادیه جهانی کشتی شد.(ادامه)
کمیل قاسمی یازدهمین طلایی کشتی ایران در المپیک شد
فدراسیون کشتی بعد از تحویل مدال طلای کمیل قاسمی به نمایندگان ایران، تصویر پهلوان مازندرانی را کنار سایر قهرمانان المپیک درج کرد.(ادامه)
اعلام داوران دیدارهای استقلال و پرسپولیس
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی درآمد. حسن یزدانی عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی شد
شمال نیوز : حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک کشورمان با رأی کشتی گیران حاضر در رقابت‌های جهانی نروژ به مدت ۴ سال به عضویت کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی درآمد.(ادامه)
حسن یزدانی عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی شد
حسن یزدانی با رأی ورزشکاران حاضر در رقابت های جهانی نروژ برای چهار سال عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی شد.(ادامه)
اعزام تیم ملی کشتی آزاد با ۵ مازندرانی به المپیک
تیم ملی کشتی آزاد ایران با چهار کشتی گیر و یک مربی مازندرانی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام شد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
داور داربی مشخص شد
با اعلام کمیته داوران فدراسیون، تیم داوری دیدارهای هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال مشخص شد.(ادامه)
استقلال و مجیدی به دنبال چهارمین برد/ پرسپولیس به صدر می‌رسد؟
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر با ۵ بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدارهای امروز پرسپولیس با شهرخودرو و استقلال با پیکان دیدار می‌کند. (ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته هفدهم لیگ برتر
با اعلام کمیته داوران، تیم داوری دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.(ادامه)
تراکتور - پرسپولیس؛ دیداری تحت تاثیر درگذشت انصاریان
هفته چهاردهم لیگ برتر از امروز با دو بازی آغاز می‌شود که در دیداری حساس تراکتور میزبان پرسپولیس است. این مسابقه تحت تاثیر علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس است که روز گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
تشییع پیکر خادم در حضور قهرمانان جهان و المپیک
پیکر مرحوم محمد خادم ازغدی صبح امروز درحضور قهرمانان کشتی جهان و المپیک در بهشت زهرا (س) تشییع و سپس به مشهد منتقل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است.... رونمایی کتاب «ماه پنهان نمی‌ماند» / روایت درخشش بانوان در دفاع مقدس
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: چاپ این کتاب در مورد بانوانی است که در عرصه‌ جنگ درخشیدند، روایت‌هایی از اضطراب، نگرانی شب عملیات، مقابله با دشمن در این کتاب آمده است....(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
داور بازی استقلال و سپاهان محروم شد!
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ۲۸ و دیدار معوقه هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)
واکنش کمیل قاسمی به اظهارات رییس فدراسیون کشتی
سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران می گوید: با مثبت شدن تست دوپینگ نفرات اول و دوم المپیک لندن، طلای این رقابت ها طبق قانون فقط باید به او داده شود.(ادامه)
شمال نیوز : .این برنامه به انگیزه هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار طوسی ، قائم مقام لشکر 25 کربلا به روی آنتن می رود ..... سردار کمیل کهنسال در شبکه تبرستان « سردار شهید طوسی » را روایت می کند
شمال نیوز : .این برنامه به انگیزه هجدهم فروردین سالروز شهادت سردار طوسی ، قائم مقام لشکر 25 کربلا به روی آنتن می رود .....(ادامه)
‏عکس: قهرمان المپیک در پوشش جدید برای کمک به مبتلایان کرونا
کمیل قاسمی ملی پوش اسبق کشتی و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک، از دیروز در شهرستان رودسر در شرق استان گیلان و یکی از کانون‌های فعلی شیوع ویروس کرونا حضور یافته.(ادامه)
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند.
مازندرانی‌ها به دنبال حق کمیل قاسمی
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند. (ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
برنامه هفته پایانی لیگ برتر +اسامی داوران
اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.(ادامه)
خداحافظی کشتی‌گیر طلایی ایران از دنیای قهرمانی
حسن رحیمی دومین بازمانده از نسل گذشته تیم ملی کشتی آزاد است که بعد از حضور در اردوی تیم ملی به این نتیجه رسید که به دنیای قهرمانی‌اش خاتمه دهد.(ادامه)
دعوت از ۱۸ کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
دبیر هیأت کشتی مازندران از دعوت ۱۸ کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.(ادامه)
بازگشت شیرین پهلوان مازندرانی از روسیه/کمیل قاسمی مدال طلا را بر گردن آویخت
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا به کار خود در رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین پایان داد که کمیل قاسمی پهلوان مازندرانی طلای این رقابت‌ها را کسب کرد.(ادامه)
دعوت از 4 کشتی گیر مازندرانی برای شرکت در تورنمنت روسیه
دبیر هیات کشتی مازندران از دعوت ۴ کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی از سوی کمیته فنی فدراسیون برای شرکت در تورنمنت روسیه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : از آخرین روزی که تکلیف صعود تیم ما مشخص شده تا امروز که به اینجا رسیدیم زمان زیادی گذشته ولی کار به شکلی پیش رفته که در چهار روز آخر باید بگوییم بدویم که اینجا را درست کنیم و جای دیگر را تمیز کنیم..... چرا کار بازسازی ورزشگاه شهید وطنی را به 4 روز آخر کشاندید ؟!
شمال نیوز : از آخرین روزی که تکلیف صعود تیم ما مشخص شده تا امروز که به اینجا رسیدیم زمان زیادی گذشته ولی کار به شکلی پیش رفته که در چهار روز آخر باید بگوییم بدویم که اینجا را درست کنیم و جای دیگر را تمیز کنیم.....(ادامه)
غیبت یزدانی در اردوی تیم ملی
رضا یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نرفت.(ادامه)
ترافیک سنگین مازندرانی‌ها در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
۱۳ آزادکار مازندرانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.